SeniorPlus Toernooi 2024

SeniorPlus Toernooi SeniorPlus (50+) Eendagstoernooi 2024

Op vrijdag 30 augustus 2024 organiseert LTC Rakets weer het gezellige Senior Plus toernooi in Schinnen.

Wat is het Senior-Plus toernooi ?
Het Senior Plus toernooi is een toernooi van één dag waarbij deelnemers (50+) van verschillende tennisverenigingen dubbelwedstrijden spelen van 45 minuten. De onderlinge gezelligheid en het spelplezier zijn belangrijker dan de uitslag. De uitslagen tellen niet mee voor je speelsterkte .

Het een-dags-toernooi is bedoeld voor leden én niet leden van LTC Rakets met een speelsterkte van 6, 7, 8 en 9.  Je wordt ingedeeld in zowel herendubbel/damesdubbel als gemengd dubbel.

Uitgangspunt is dat alle deelnemers 3 wedstrijden spelen, maar je kunt ook aangeven dat je maar 2 wedstrijden wilt spelen.

Tussen 9:30 en 9:40 uur inloop met koffie/thee en vlaai.
- Tennissen van 10.00 - 16.00 uur.
- Van  12.00 -13.00 uur samen lunchen, na afloop een drankje en napraten.
- Het maximum aantal deelnemers is 40

We rekenen op een leuke mix van tennissers van allerlei verenigingen ! Je kunt je aanmelden tot zondag 25 augustus 2024 via het inschrijfformulier op onze website (klik hier om het formulier te openen).

De kosten voor deelname bedragen € 12,50 (inschrijfgeld, koffie en vlaai, lunch), te voldoen op de toernooi dag zelf.

Neem bij vragen contact met ons op via e-mail: [email protected] of telefonisch: 06-55790028 (Hub Habets).

Leuk als je meedoet !

Met vriendelijke groet,