Dubbeltoernooi 2024

39 e Klinkers Makelaardij dubbeltoernooi LTC Rakets 2024
Helaas zit ons supergezellig dubbeltoernooi er weer op.

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd en goed bezet toernooi. Er waren 143 inschrijvingen en 151 spelers/speelsters. Er werden 121 wedstrijden gespeeld op ons park van 19 tot en met 25 augustus. Het weer werkte goed mee. Alleen op vrijdagavond moesten de wedstrijden op de buitenbanen stoppen vanwege de regen.

Deze wedstrijden konden daarna in onze eigen tennishal worden afgespeeld. Enkele wedstrijden werden verplaatst. We kregen veel complimenten van de deelnemers en de bezoekers over het toernooi. Vooral over de goede organisatie, het onderhoud van het park, de kwaliteit van de banen, de gezelligheid op het terras en langs de banen en de lekkere hapjes.

Het toernooi kon worden georganiseerd dankzij een belangrijke financiële injectie van onze hoofdsponsor: Klinkers Makelaardij, Dr. Poelsstraat 14 uit Schinnen. Hartelijk dank hiervoor.

Daarnaast waren er nog een aantal andere sponsoren die een financiële bijdrage leverden. Bekijk het overzicht van onze sponsoren onder aan deze pagina.

De traditionele tombola was dit jaar op vrijdagavond en niet na de prijsuitreiking op zondag. Dit was een succes. Door de regen op vrijdagavond rond 21 uur ging iedereen naar de kantine voor de trekking, het bekijken van de wedstrijden in de hal en de feestavond. Het was gezellig druk en er werd nog tot in de late uren gezongen en gedanst. Zeker voor herhaling vatbaar.

Sfeerbeelden van het toernooi kun je hier bekijken.
De prijzen van de tombola werden beschikbaar gesteld door:
•    Intersport Makado, Wethouder Sangerstraat 331, Beek
•    Gasterie de Bokkeryer, Bergstraat 1, Sweikhuizen.
•    Bakkerij Extra, Dorpsstraat 37, Schinnen
•    Brasserie en B&B De Muldermolen, Thullerkerkweg 17, Schinnen
•    Gasterie Peil 5, Burgemeester Pijlsstraat 5, Schinnen.
•    Boon Barista’s Chocolade koffie en gebak, Raadhuisstraat 29,  Oirsbeek
•    Geruba Chocolade BV, Kleine Breinder 1, Schinnen
•    Café Meels, koffie bier en meer, Kerkstraat 4, Sweikhuizen.
•    Foroxity Filmarena, Rijksweg Zuid 271, Sittard.
•    By Mitch. IJs . Chocolade. Patisserie, Dorpsstraat 106, Oirsbeek.
•    LTC Rakets, Burgemeester Pijlsstraat 9, Schinnen
•    Gasterie de Fontein, Ondergenhousweg 15A., Stein.
•    Wijnbar & wijnshop Het wijnstation, Molenbeekstraat 4, Sittard.

Op zondag rond 18 uur was de prijsuitreiking voor de finalisten. Er werden 15 finales gespeeld.

Foto’s van de finalisten en de namen van de winnaars van de finales kun je hier bekijken.

Binnenkort start de toernooicommissie met de voorbereiding van het 40e LTC Rakets toernooi in 2025.

Heb je ook zin om het volgende Makelaardij Klinkers dubbeltoernooi in 2025 mee te organiseren, neem dan contact op met een van de leden van de toernooicommissie:

Guus Jetten, Hub Larue, Marianne Larue, Jeanny Hermens en André Larue.

P.S. Als je de foto's voor eigen gebruik wilt downloaden kijk dan in deze dropbox-folder.

www.autobedrijfkees.nl
www.bouwpartner.com