Lid worden

Bent u enthousiast geworden over tennissen bij onze vereniging dan verwelkomen wij u graag als lid. Het enige dat u hoeft te doen is uw gegevens in te vullen op het Aanmeldingsformulier LTC Rakets.

Het lidmaatschap geldt vanaf 1 januari tot en met 31 december. Er gelden aparte contributiebedragen voor senioren, studenten en junioren. Vanaf 1 juli kunt u lid worden tegen betaling van de helft van de contributie. In beide gevallen betaalt u eenmalig inschrijfgeld. Alle actuele bedragen kunt u vinden op deze pagina.

Na aanmelding ontvangt u van ons een factuur. De ledenadministratie is ook te bereiken per e-mail via [email protected]

Disclaimer: Daar waar de gegevens in deze sheet afwijken van de statuten en meest recente huishoudelijk reglement van LTC Rakets, gelden de statuten en het huishoudelijk reglement. Tenzij anders wordt dit beoordeelt door het bestuur van LTC Rakets.
Wijzigingen zijn voorbehouden en worden door het bestuur van LTC Rakets bepaald.