SeniorPlus Toernooi

Senior Plus (50+) Eendagstoernooi 2023

Op vrijdag 1 september organiseert LTC Rakets weer het gezellige Senior Plus toernooi in Schinnen.

Wat is het Senior-Plus toernooi ?
Een Senior Plus toernooi is een toernooi van één dag waarbij door de deelnemers (50+) van verschillende tennisverenigingen dubbelwedstrijden worden gespeeld van ongeveer 45 minuten. De onderlinge gezelligheid en het spelplezier zijn belangrijker dan de uitslag. De uitslagen tellen niet mee voor je speelsterkte .

Het een-dags-toernooi is bedoeld voor leden én niet leden van LTC Rakets met een speelsterkte van 6, 7, 8 en 9.  Je wordt ingedeeld in zowel herendubbel/damesdubbel als gemengd dubbel.

Uitgangspunt is dat alle deelnemers 3 wedstrijden spelen, maar je kunt ook aangeven dat je maar 2 wedstrijden wilt spelen.

- Je wordt tussen 9:30 en 9:45 uur verwelkomd met koffie/thee en vlaai.
- Er wordt getennist van 10.00 tot 16.00 uur.
- Van  12.00 -13.00 uur wordt samen geluncht en na afloop is er gelegenheid voor een drankje en napraten.
- Het maximum aantal deelnemers is 48.

Doe mee !
We hopen dat weer veel tennissers van onze eigen vereniging en andere verenigingen meedoen!
Je kunt je aanmelden tot woensdag 30 augustus 2023 via het inschrijfformulier op onze website (klik hier om het formulier te openen). De kosten voor deelname bedragen € 12,50 (inschrijfgeld, lunch, 1x koffie en vlaai), te voldoen op de toernooi dag zelf.

Neem bij vragen contact met ons op via e-mail: [email protected] of telefonisch: 06-55790028 (Hub Habets).

Met vriendelijke groet,
Frits Benjamins,