Aftrap voorjaarscompetitie 2024 mixed team vrijdagmiddag 50+

17 april 2024

Op 12 april 2024 startte de 1e wedstrijd voor ons mixed team met een reis van ruim 70 km naar Tennisvereniging de Ren in Lierop (Tussen Eindhoven en Venlo). Ofschoon ons team uit 8 personen bestaat, moest er door de blessure van AndrĂ© Larue toch nog een invaller worden geregeld. Hub Larue hielp ons uit de nood. De andere  spelers van ons team (Hub, Huub, Astrid en Nicolle) waren nog op trainingskamp???
Na even wennen aan het kunstgras (zie foto) kon onder een lekker zonnetje worden gestart met de dames- en  de herendubbel.

Na een moeizame start wonnen Sylvia en Inez in 2 sets. Bij Hub en Maurice was uiteindelijk een supertiebreak nodig om de winst zeker te stellen. Bij de mixed wonnen Hub en Inez overtuigend hun partij in 2 sets. Bij Sylvia en Maurice werd de 1e set verloren, maar de 2e set overtuigend gewonnen. Helaas blesseerde Maurice zich op het einde van de 2e set waardoor de supertiebreak nog nipt werd verloren. Na afloop hebben we nog gezellig met de tegenstanders gedronken, gegeten en gebabbeld voordat we aan de terugreis begonnen.
Maar de 3-1 winst bleek bij thuiskomst voldoende om de 1e dag als koploper af te sluiten. De wedstrijd is 19 april uit bij Keerweide.

Nieuwscategorieën